FAQ serwisu plastics24

Jak mogę się skontaktować z obsługą klienta?

+

Można się z nami skontaktować mailowo pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem +48 608 092 691. Dział obsługi Klienta jest dostępny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w soboty od 9:00 do 12:00.

Czy do zakupów potrzebne jest konto?

+

Nie, złożenie zamówienia jest możliwe również bez rejestracji, w opcji "jako gość". Posiadanie konta pozwala jednak na przechowywanie informacji o Tobie oraz o historii złożonych zamówień w serwisie.

Czy moje zamówienie jest od razu potwierdzone?

+

Nie. Złożenie przez Ciebie zamówienia jest traktowane jako oferta zakupu. Sprzedawca ma następnie 7 dni na przyjęcie tej oferty i potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Dopiero w momencie otrzymania takiego potwierdzenia umowa zostaje zawarta. W tym czasie sprzedawca może również nie przyjąć oferty i anulować zamówienie.

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

+

W przypadku wyboru płatności on-line, na dokonanie zapłaty masz 1 dzień. Jeśli płatność nie zostanie zrealizowana w tym terminie, Sprzedawca ma prawo anulować złożone zamówienie.

Czy mogę zwrócić towar, jeśli się rozmyślę?

+

Tak, jeśli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta (PNPK), możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, bez podawania przyczyny. Wystarczy, że poinformujesz nas o swojej decyzji, wysyłając jednoznaczne oświadczenie na adres e-mail: [email protected]. Więcej w zakładce reklamacje i zwroty

Czy produkty na wymiar podlegają zwrotowi?

+

Nie. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku towaru wyprodukowanego według Twoich potrzeb, czyli np. formatek dociętych na konkretny wymiar. Dotyczy to również towarów w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względów higienicznych lub zdrowotnych. Towary takie oznaczone są w koszyku i na karcie produktu jako Konfekcjonowane.

Co zrobić, jeśli produkt jest wadliwy (niezgodny z umową)?

+

Jako Konsument lub PNPK masz prawo żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca dokona naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie, nie dłuższym niż 21 dni. Jeśli naprawa i wymiana są niemożliwe lub Sprzedawca ich nie wykona, masz prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub, w przypadku istotnej wady, odstąpić od umowy.

Czy zakupy "na firmę" są objęte rękojmią?

+

Rękojmia za wady, o której mowa w Kodeksie cywilnym, jest wyłączona w przypadku umów zawieranych przez Kupujących, którzy nie są Konsumentami ani Przedsiębiorcami na prawach konsumenta (PNPK).

Kto płaci za odesłanie zwracanego towaru?

+

W przypadku odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, jako Konsument lub PNPK ponosisz bezpośrednie koszty zwrotu towaru. Natomiast w przypadku reklamacji towaru niezgodnego z umową, to Sprzedawca ponosi koszt jego zwrotu.

Moja paczka jest uszkodzona. Co robić?

+

Masz obowiązek zbadać przesyłkę w momencie odbioru. Jeśli stwierdzisz, że w trakcie transportu doszło do uszkodzenia towaru, jesteś zobowiązany do podjęcia kroków w celu ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, na przykład poprzez spisanie protokołu szkody.

Jak mogę usunąć swoje konto?

+

Konto można usunąć w każdej chwili. Jeśli nie ma takiej możliwości bezpośrednio w serwisie, należy skontaktować się w tej sprawie ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail.

Gdzie mogę zgłosić uwagi dotyczące bezpieczeństwa produktu?

+

W celu rozwiązania spraw związanych z bezpieczeństwem towarów został wyznaczony specjalny elektroniczny punkt kontaktowy: [email protected]. Można tam wysyłać wszelkie zapytania i zgłaszać ewentualne wypadki związane z produktem.

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o pojawieniu się produktu na magazynie.

Tutaj jest miejsce na tekst zgody prawnej. Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore.